پیام تبریک دهه فجر از طرف حجت الاسلام مجید حکمتی مدیر دفتر فرهنگی دانشگاه ازاد خاتم
علمی و فرهنگی
درباره وبلاگ


به وبلاگ دفتر فرهنگي دانشگاه آزاد خاتم خوش آمديد.

دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمی رود.

اینک سی و چهار سال از ورود آن مرد فرزانه به ایران اسلامی می گذرد و خورشید فروزان انقلاب اسلامی همچنان در آسمان ایران انوار الهی اش را متصادر می نماید.

 این روزها ، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست ، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است ؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود ، که در آن عده ای قلیل ، با اعتقادی وسیع و راسخ ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت بود که فرزانگان خاک، از این سرزمین پاک ، به سوی افلاک ، پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند . یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی همیشه سبز باد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بازی
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و فرهنگی و آدرس daneshgoo57.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 6559
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

پخش زنده حرم